Strona główna » Aktualności » Polska Organizacja Turystyczna zaprasza przedsiębiorców do udziału w 8. edycji akcji „POLSKA ZOBACZ WIĘCEJ – WEEKEND ZA PÓŁ CENY”
drukuj drukuj

AKTUALNOŚCI

Ostatnie aktualności MOT

16-04-2024
Dotacje dla branży HoReCa

11-04-2024
Dodatkowy nabór dla szkół ponadpodstawowych w ramach projektu „Poznaj region – wyprawy turystyczne po małopolsce”

18-03-2024
3. Małopolski Festiwal Balonowy "Odlotowa Małopolska"

27-02-2024
Nabór uczestników na wyprawy turystyczne po Małopolsce organizowane w ramach projektu „Poznaj region - wyprawy turystyczne po Małopolsce”

04-01-2024
Dajcie się ugościć zimą w Małopolsce! Program „Małopolska Aktywnie Zimą” podpowie, czego nie możecie przegapić!

08-12-2023
Odkryj Małopolskę: Choinki pod choinkę – od RMF FM i Małopolski!

23-11-2023
Małopolska na targach TT Warsaw

29-09-2023
Nabór uczestników na wizyty turystyczno-kulturalne organizowane w ramach projektu „POZNAJ REGION”

Polska Organizacja Turystyczna zaprasza przedsiębiorców do udziału w 8. edycji akcji „POLSKA ZOBACZ WIĘCEJ – WEEKEND ZA PÓŁ CENY” 17.01.2020

Ruszył nabór do 8. edycji akcji „POLSKA ZOBACZ WIĘCEJ – WEEKEND ZA PÓŁ CENY”. Zapraszamy przedsiębiorców z branży turystycznej, instytucje samorządowe, hotelarzy, restauratorów, organizacje i instytucje związane z obsługą ruchu turystycznego, a także organizatorów eventów sportowych - rejestracja trwa do 31 stycznia. Wiosenna edycja odbędzie się w weekend 20-22 marca. Udział w akcji to nie tylko szansa na pozyskanie nowych klientów z Polski i za granicy, ale także doskonała okazja do darmowej reklamy.

Inicjatywa „POLSKA ZOBACZ WIĘCEJ – WEEKEND ZA PÓŁ CENY” organizowana jest przez Polską Organizację Turystyczną we współpracy z Ministerstwem Rozwoju. Jej celem jest wydłużenie sezonu turystycznego w Polsce. Polska Organizacja Turystyczna chce w ten sposób wesprzeć przedsiębiorców działających w branży turystycznej, dla których wczesna wiosna i późna jesień są często okresem martwym.

Akcja będzie promowana na dziesięciu rynkach, z których do Polski przyjeżdża ponad 2/3 wszystkich zagranicznych turystów. Poza naszymi sąsiadami: Białorusią, Czechami, Litwą, Niemcami, Rosją, Słowacją i Ukrainą POT zaprosi do Polski także turystów z Finlandii, Norwegii i Szwecji.

Głównym beneficjentem akcji jest branża turystyczna i okołoturystyczna.Polska Organizacja Turystyczna oferuje wsparcie marketingowe dla partnerów akcji w Internecie, mediach i środkach transportu. Na kampanię POT przeznacza ok. 200 tys. zł. Partnerzy akcji, z których aż 90% deklaruje udział w kolejnych edycjach, wskazują trzy główne korzyści uczestnictwa w akcji – reklamę dla swoich działalności,dotarcie do nowych klientów oraz wzrost liczby gości.

Zgłoszenia można wysyłać za pomocą formularza znajdującego się na stronie www.polskazobaczwiecej.pl. Dołączenie do akcji zajmuje jedynie kilka minut. Partnerzy, którzy wzięli udział w poprzedniej edycji, nie muszą się rejestrować. Wystarczy, że zaktualizują ofertę na swoim koncie. Na stronie znajdują się szczegółowe informacje na temat akcji, regulamin oraz instrukcja zgłaszania ofert.

Partnerem strategicznym akcji są Polskie Linie Lotnicze LOT, a PKS Polonus i PKP Intercity wspierają inicjatywę jako partnerzy promocyjni.

 

Wróć do Aktualności
 
WSPÓŁPRACA
          Kraków
      Małopolska