Strona główna » Aktualności » Konferencja online: Dobre praktyki w promocji i zarządzaniu markami terytorialnymi
drukuj drukuj

AKTUALNOŚCI

Ostatnie aktualności MOT

08-04-2021
Zmarł Aleksander Giertler - Przewodniczący Komisji Rewizyjnej Małopolskiej Organizacji Turystycznej

18-03-2021
Wizyta czeskiej ekipy filmowej w Małopolsce

05-03-2021
Małopolska we francuskim miesięczniku «Terre Sauvage»

10-02-2021
Akcja „Pączki i chrusty na Krakowskie Zapusty”!

31-12-2020
W dobrym klimacie!

30-12-2020
Stanowisko MOT w sprawie złagodzenia ograniczeń w funkcjonowaniu branży turystycznej w czasie sezonu zimowego

23-12-2020
Interaktywna pocztówka z życzeniami z Krakowa

23-12-2020
MOT życzy sokojnych Świąt!

Konferencja online: Dobre praktyki w promocji i zarządzaniu markami terytorialnymi 18.12.2020

W dniu 17 grudnia br. odbyła się konferencja online pt. ‘Dobre praktyki w promocji i zarządzaniu markami terytorialnymi’ organizowana przez Małopolską Organizację Turystyczną oraz Forum Regionalnych Organizacji Turystycznych. W otwarciu spotkania udział wzięli: Rafał Szlachta - Prezes Polskiej Organizacji Turystycznej, dr Dominik Borek - Dyrektor Departamentu Turystyki w Ministerstwie Rozwoju, Pracy i Technologii, Dorota Skotnicka - Dyrektor Departamentu Turystyki Województwa Małopolskiego, Jacek Janowski - Dyrektor Departamentu Promocji Turystyki Krajowej POT oraz Grzegorz Biedroń - Prezes Małopolskiej Organizacji Turystycznej, występujący w roli gospodarza spotkania. Spotkanie moderował znany w branży turystycznej Grzegorz Soszyński.

Zgodnie z jej założeniem konferencja miała na celu przybliżyć uczestnikom zagadnienie marki turystycznej. Z akademickim zacięciem,  kwestie te rozwinął i przedstawił dr. Bartłomiej Walas, dziekan Wydziału Turystyki w Wyższej Szkole Turystyki i Ekologii w Suchej Beskidzkiej. W części praktycznej dobre wzorce budowania marki turystycznej przedstawiła Katarzyna Gaczorek z Tyrolskiej Organizacji Turystycznej,  na przykładzie doświadczeń austriackich i Tyrolu - jednego z czołowych regionów narciarskich w Alpach. Kolejny dobry przykład w kreowania marki turystycznej przestawiła Aneta Szcześniewicz, pracownik Niemiecko-Polskiej Informacji Turystycznej, bazując na doświadczeniach tzw. dwumiasta: Frankfurtu nad Odrą oraz sąsiednich Słubic, które niezależnie od istniejących granic od wielu lat skutecznie budują wspólną tożsamość transgranicznej marki terytorialnej.

Spotkanie cieszyło się dużym zainteresowaniem. Wzięło w nim udział blisko 130 uczestników, wśród nich przedstawiciele jednostek samorządów terytorialnych, branży turystycznej oraz okołoturystycznej z Małopolski oraz innych regionów.

Relacja z wydarzenia wraz z wystąpieniami prelegentów. 

Wróć do Aktualności
 
WSPÓŁPRACA
          Kraków
      Małopolska