MSIT
Strona g堯wna » PROJEKT SZWAJCARSKI
drukuj drukuj

PROJEKT SZWAJCARSKI

Ostatnie aktualno軼i MOT

17-10-2017
„Przy酥ieszamy Twoj prac – Automatyzacja”

16-10-2017
Ma這polska Trasa Smakoszy - Certyfikacja Karczm Regionalnych Ma這polski - zg這szenia do 27 pa寮ziernika

11-10-2017
Ma這polska Organizacja Turystyczna og豉sza nab鏎 na imprezy targowe w 2018 roku

09-10-2017
Lista Laureat闚 "Plebiscytu Wielkie Odkrywanie Ma這polski 2017"

09-10-2017
Zako鎍zy si etap regionalny konkursu na „Najlepszy Produkt Turystyczny – Certyfikat POT”

04-10-2017
II Krakowski Kongres Turystyki Medycznej

27-09-2017
Ma這polska Trasa Smakoszy - Certyfikacja Karczm Regionalnych Ma這polski - IV edycja

26-09-2017
Efekt wizyty studyjnej dziennikarzy holenderskiego Natonal geographic

Informacja o projekcie „LOKALNE INICJATYWY NA RZECZ ROZWOJU REGIONALNEGO POWIATU GORLICKIEGO I NOWOS.ECKIEGO”

Ma這polska Organizacja Turystyczna realizuje projekt „Lokalne inicjatywy na rzecz rozwoju regionalnego powiatu gorlickiego i nowos康eckiego” w partnerstwie z powiatami:  gorlickim i nowos康eckim, a  liderem projektu jest Ma這polska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A. Projekt jest wsp馧finansowany przez Szwajcari w ramach szwajcarskiego programu wsp馧pracy z nowymi krajami cz這nkowskimi Unii Europejskiej.

Umowa na realizacj projektu podpisana zosta豉 pomi璠zy Szwajcarsk Agencj ds. Wsp馧pracy a Ministerstwem Rozwoju Regionalnego w dniu 4 sierpnia 2011 r.  

 

Bud瞠t projektu: 7 489 928  CHF.

Szwajcarskie dofinansowanie: 6 753 818 CHF. 

 

Bud瞠t do dyspozycji MARR S.A.: 3 713 295 CHF.

Bud瞠t do dyspozycji Powiatu Nowos康eckiego: 2 073 768 CHF.

Bud瞠t do dyspozycji Powiatu Gorlickiego: 1 174 823 CHF.

 

Bud瞠t do dyspozycji MOT: 528 041 CHF.

W ramach projektu Ma這polska Organizacja Turystyczna odpowiada za cz窷 zwi您an z realizacj zada w komponencie III, obejmuj帷 zagadnienia pod nazw „Stworzenie sp鎩nego systemu promocji subregionu”. W tym zakresie zrealizowane zosta造 nast瘼uj帷e dzia豉nia:

  1. Analiza potencja逝 turystycznego subregionu
  2. Stworzenie zintegrowanej strategii promocji
  3. Wdro瞠nie zintegrowanej strategii promocji

W wyniku realizacji projektu powsta造 dokumenty zawieraj帷e analiz potencja逝 turystycznego subregionu i strategi turystyczn subregionu, zrealizowano szereg dzia豉 promocyjnych, z kt鏎ych najwa積iejsze to utworzenie portalu www.sadeckie-gorlickie.pl i www.obierzkierunek.pl oraz konsekwentnie prowadzon kampani wizerunkow, z zastosowaniem r騜nych narz璠zi promocyjnych.

Ma這polska Organizacja Turystyczna realizuje te zadania w porozumieniu z podmiotami zainteresowanymi rozwojem i promocj turystyki w regionie, kt鏎e utworzy造 Forum Wsp馧pracy Turystycznej Subregionu Gorlicko-Nowos康eckiego.

Zapraszamy do odwiedzenia stron internetowych po鈍i璚onych realizowanemu projektowi: www.obierzkierunek.pl lub www.marr.pl/swiss oraz www.produkty-lokalne.powiat-ns.pl.

 

loga-finansowanie

 
WSP茛PRACA
          
      Ma這polska